Fredag den 12/2 - eyelinern

Hej 

Helg snart men endast ledig lördag 
Jobbar söndag . Jag har 2 kp uppdrag på söndag ! 


I onsdags sov Olivia här , alltid mysigt när hon ringer och vill komma 

(null)


(null)


 I dag /  fredag eftermiddag ska jag göra något spännande men läskigt 

Jag ska vara försöksperson  hahaha  näda men en vän till mig ( Maria ) jobbar som tandsköterska och jobbar även inom skönhet. 

Hon har utbildat sig för att tatuera eyelinern mm ,  hon hörde av sig till mig och frågade om jag ville vara hennes kund i dag när hon gör sitt examen arbete 

Vi ska fota , filma och lägga upp jobbet på en app typ som hennes lärare följer och ska göra en bedömning . 

Hoppas hon blir godkänd            
                              ( för min skull ) 

Lite läskigt när det handlar om ögonen men man får bedövning innan 
Och jag får hoppas på att hon är stadig på händerna 🤣🤣🤣



(null)

Ett jobb hon har gjort under utbildningen 

Jag lägger upp före och efter bilder när jag får det av av M . 


Vad ska ni göra i helgen ? 

love // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0