Veckan som gått

Hej 

Torsdag redan .....

Jag har haft en kanon vecka 

Jobbat och i kväll hade jag KP också . Check med KP denna vecka 👊

Jag har ett bra flow på jobbet , ligger i fas med allt .
I dag vart jag klar med alla journaler och km ersättning mm. 

I fredags bytte vi lokaler , vi har flyttat från Hantverkarvägen  ( bussgaraget )
 till park vägen nära C .

Utgång Norra utgången i Haninge C  , vi sitter i 2 lägenheter på markplan i tallhöjdens service boende 

Jättefina lokaler med 2 uteplatser . 

Det har varit fix i vårt kontor under veckan och nu har  vi team 1 och team 2  det superfint 

Vi har en lgh  och team 2,3 och 4 har lägenheten bredvid . 


Här kommer vi stortrivas.

I veckan har jag haft 2 lunch dater 

(null)

Tacobar en av dagarna 🌮 

Vädret har varit utmanande på vägarna men ack så vackert det är .

(null)


Mycket snö på mina balkonglådor. 


(null)

(null)


2  fina bilder på kidsen.  Linton i härliga klackar 👠 

Haha 

Nä nu måste jag kila , jag ska möta en tjej som ska köpa 2 hyllor av mig 

Tjo // Maria ♥️♥️♥️
Bloggar till helgen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0