11/1 / inskolning

God morgon 

Jag sitter i soffan och väntar på att åka till jobbet , västerhaninge är mitt första stop i dag . 

Det har varit en bra helg . 

Lugnt på fredag 

Lördag dag vart mest stillasittande men vid 15.30 hämtade vi Olivia . Hon ville sova över .

Det vart lek, målning och dusch innan kvällsmys i soffan .

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vi läste saga vid 20.30 sen var det natt natt 

I går söndag så mös vi på morgonen och så hjälptes vi åt i tvättstugan 

Efter jag hade lämnat Olivia vid 11 tiden så mös vi bara i soffan , vi håller på att kolla på 
90 days fiance och before 90 days  osv 

( skämskudde) finns det så många dumma idioter där ute som tror på kärleken ) 
Hahaha   Helt galet program 

En kille har åkt från USA ( han har aldrig varit utomlands) 
Han har träffat en tjej på nätet som bor långt in i regnskogen i Amazonas 
Dom har knappt pratat och dom kan inte varandras språk utan kör Google translate 
Han har bacill skräck och rädd för allt 
( bra i regnskogen ) 

Ja ni fattar , kaos program 

Det brukar gå på 11:an men säsong 1.2,3 och fyra ser vi på play 

Jag och Henning fastnar verkligen och kan sitta en hel dag och plöja serien .

Lite nytta gjorde vi ändå 
Lite plock , matlagning - matlådor , vi förberedde jobb veckan och städade lite . 


Veckan som kommer är mest jobb. 
Min klient som jag är KP till fyller år i dag så jag ska ringa och gratta . 

Den 16:e fyller Kalle år 

Vi har bokat hotell 15-17 Jan åt Kalle och Elin och sen hämtar jag dom på söndagen och när vi kommer hem så blir det lite tårta 🎂 



I dag är det en stor dag 

Linton börjar sin inskolning på förskolan 
Han går på avdelningen bredvid Olivia 

(null)

Max har inskolningen de kommande 2 veckorna .
Lycka till och heja er 🧡🧡🧡

Nä nu ska jag borsta mina tänder och sen åka 

Hoppas ni får en ny fin vecka // Maria 🌸





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0