15/1 Fredag

Hallå 

Hoppas ni mår fint ?

Vilken vecka , verkligen fullt upp . 

Vad har hänt 

1) Linton började sin inskolning på förskolan , Max har invänjningsperioden och det har gått superbra .
Han var med Max måndag - onsdag och redan i går torsdag så lämnades han själv och det har gått superbra både torsdag & fredag 

(null)

(null)

 Heja Linton 

2) 
Jag har haft en super bra jobb vecka 
Mycket möten på Teams och i dag fredag hade jag administration på kontoret , jag vart klar med allt . 
genomförandeplan och alla journal anteckningar , parkerings avg och Mail . 

Det är sjukt skönt att ta helg när to do list är klar . 

(null)

   Det är skönt med Teams möten hemifrån 
Denna vecka var det APT

Jag jobbar 6 dagar denna vecka eftersom jag jobbar nu på söndag . ( KP) 

3) 
Jag och Kalle har varit på Pedikyr, skönt och mysigt att hänga med Kalle .
Jag fick pedikyr i present av Henning & Kalle 
Tack 

(null)

(null)


    Det vart beige/brunt nagellack 

5) 
I onsdags kom Elin , Elin och Kalle kommer vara här ett tag men samtidigt är dom i väg på skoj 

I dag tills på söndag bor dom på Clarion Sign hotell  Sthlm 
Weekend 

Min  vän Pamela bokade in dom där 

( hon jobbar där ) så vi får vän pris men sen hade hon uppgraderat rummet och ställt in lite gott  till Elin och Kalle 

(null)

Kalle fyller nämligen 23 år i morgon .

I morgon ska dom Bada i pool på hotell  taket och spaa innan dom ska ut på middag och fira Kalles dag 

Vi har kalas för Kalle här hemma på söndag 
🥂🎂

Nästa helg så har Kalle och Elin och 3 andra kompisar bokat stuga i Romme 
Dom ska åka skidor hela helgen 

(null)

(null)

I går kväll bakade dom
👍

6) 
Jag har hunnit med lunch date  i veckan 

(null)

(null)

Mysigt och gott 

Nu ska jag försöka sova , min gubbe snarkar 💤 här bredvid mig 

Förresten 
Min duktiga H har varit rökfri i 2.1/2 månad i dag 
Hur jävla grymt är det efter 38 års rökning 

Heja heja H ....  du e grym 

God natt vänner // love IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0