2021

Hej och god fortsättning 

tiden går ...

Har inte haft tid eller lust att blogga sista dagarna .

Vi har varit i väg en massa 
shopping , fix, grovsopor , kollat serier , ätit gott , pulat hemma mm.

Det är operation rensning delux härhemma . 

I går nyårsafton tog vi det bara lugnt hela Dan 
Vi åt jättegott och mös. 

Det var nyktert  och Jag var chaufför .🚘

Jag kom hem 1.30 i natt så sov till 9 i morse 


Nyårsmiddag: vi Köpte färsk rödspätta och panerade i Panko  och hade en hemmagjord skagenröra till  

Gott med fisk då vi äter så mycket kött till vardags . 

Nyårsafton var väldigt tung !  😢🥺🥺

jag grät en del , mina tankar var hos Sune i går
 
Det var ju hans mardröms helg !!

 dom senaste 8 åren har vi bott på hotell med honom för att han skulle få lite lugn & ro .
det har varit mysigt , så det kändes konstigt att inte bo på hotell i går men vi kände att det var  onödigt att lägga massa tusen lappar på det just nu då vi hellre lägger pengar på vår lgh . 

Vi pussades vid 12 slaget och skålade för Sune 


1) det kändes jätte tomt utan honom i går 
2) konstigt att inte vara på hotell 
3) fick typ panik vid 12 slaget när jag tänkte på alla skotträdda djur , fy fan va mycket fyrverkerier det var i BB.
4) saknar honom så det värker i mitt hjärta och i går vart det så påtagligt igen  😢

(null)

Gott nytt år min älskling 
💙💙⭐️⭐️

I dag har vi gått igenom vårt källarförråd 

Det är endast 2 kartonger kvar som ska med till Årsta , resten i förrådet är Max och Sandras och sen har vi sålt massor i dag och har lite kvar till försäljning, 
Det som inte säljs ger vi bort . 


Vi har sålt hockeyspel , resväskor , verktyg, tandborstar , tavlor, lampor mm
Klirr i loppis kassan 


 Vi har plockat ner julen i dag , jag tog gardiner och julsaker och Henning tog granen  och alla kulor 

(null)

(null)

 Lite mat från dom senaste dagarna . 

Nu ska jag ha tvättstugan och nu är det som en vanlig helg kan man säga då jag börjar jobba på måndag igen 
Vart tog 12 dagars ledighet vägen ?? 


...................

Det bästa och sämsta med 2020.

Sämst :
 sunes bortgång 22/1-20 

Bäst: 
familjen alla dagar i veckan och Elin som kommit in i vår familj ❤️
Min älskade H ❤️
Fast tjänst och bättre lön
Nya fina kollegor 
Flytt planering
Min fina nya bil 
Vänner 

 Nu kör vi !!!!!  


All kärlek // Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0