23/1

Hej 

Det var länge sen ❤️

Jag har tappat bloggen helt och hållet 😌

Förut bloggade jag mycket för mammas skull och självklart för att ha min blogg som dagbok  för barn och barnbarn när jag kilar vidare 

men nu har ju inte mamma någon dator längre och kan inte följa med vad som händer här i Sthlm och jag har tappat sugen .

Funderar på att lägga ner bloggen 🥺

Denna vecka har varit hysterisk hektisk 

Jobb , kp uppdrag , logistik kring Max och barnbarn , Elin och Kalle är hemma  osv 

Jag har hämtat och lämnat barnbarn 3 dagar denna vecka  !

jag har endast 1 barnstol i vår bil så jag får först hämta M & S bil och köra barnen till vendelsö , sen hem och lämna deras bil och sen hämta min bil  och sen till jobbet och sen tbx och göra samma sak på eftermiddagen . 
Det har funkat bra . 

I går fredag så hämtade jag kidsen och efter det så följde Olivia med hem hit och sov över 

 i dag lördag har vi hängt hemma hos Max och hjälp honom när Sandra jobbat 

Max kan röra sig och göra lite själv och i dag kom han ut för första gången på en vecka 

Han  har djävulskt ont och har svårt att sitta och böja sig ner. 

(null)

(null)

 Bilderna ovan är från i dag , pyssel och bus med dessa 2 ❤️


(null)

    Olivia somnade kl 20  i går kväll ( fredag ) 


Linton har varit så duktig hela veckan på sin sista vecka på inskolningen 
Heja Linton 


(null)

(null)

Lilla killen har blivit så stor så fort 💙
————


Kalle körde flätor i dag i skidbacken ( lördag ) 

Han, Elin och Frida  är med 2 andra i Romme  

lördag och söndag 🎿 

Dom åker skidor , festar och bor på hotell 


(null)


(null)

Elin , Kalle  och Frida ( Thailand 🇹🇭 gänget ) 
Bild från Elin i dag 🥰

Sötnötar ❤️

(null)

 Vi har haft middagar här varje kväll , bla fisk , lasagne , spiskummin gryta och i torsdags lagade Elin och Kalle carbonara 

I går fredag åt jag och henning en räkmacka var och Olivia åt kyckling pinnar och pasta 

(null)

    Smutt 


 På jobbet är det plattan i mattan , jag  fick en ny klient i veckan så det är alltid lite ny fix kring detta, det ska göras en ny akt  och massa papper ska fyllas i så som sekretess, GP. Risk analys , mm. 

Jag hade KP i tisdags kväll och jag åkte över till Hen med massa saker från mig 
Gardiner , dukar , kuddar och sängkläder 

Saker jag inte ska ha kvar till nya lgh . 

————————-
1 år sen 😱🥲

I går den 22/1 var det 1 år sen Sune gick bort 
Usch 
Det dök upp massa bilder på blogg och FB  i går från den dagen jag tog bort honom på Bagarmossens djursjukhus 

Det blev en del tårar igår 

Saknar honom 💙💙💙

(null)

Oj oj oj vad ledsen jag var här 

När jag såg  bilden i dag så knöt det  sig i magen 
Jag minns känslan som i går . 
Brutalt ledsen och chockad där och då 
Allt gick så snabbt 



——————

I kväll och i morgon ska jag vila lite , så skönt 
Sen är det nya tag och jobb 6 dagar av 7 nästa vecka 

Hoppas ni alla mår bra och får vara friska 
Va rädda om varandra , livet kan förändras jäkligt fort. 


// All kärlek 
Maria ♥️♥️♥️

















Kommentarer
Postat av: Therese

Nej sluta inte blogga :(
Du behöver inte skriva så ofta men ibland är ju kul med update 😍

Svar: ♥️♥️♥️
Ia None

2021-01-23 @ 21:08:55
Postat av: Susse

Håller med föregående kommentar. Inte får du sluta blogga 🙂

Svar: ❤️❤️❤️sötisar
Ia None

2021-01-23 @ 21:39:56
Postat av: Jossan

Jag håller med båda ovanstående 🥰❤️
Kram❤️

Svar: Kram ♥️♥️♥️
Ia None

2021-01-23 @ 22:18:11
Postat av: Amanda

Åå jag vill inte heller att du ska sluta blogga!!

Svar: Tack sötis 😍😍😍
Ia None

2021-01-24 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0