25 januari

God morgon finisar ( telefonen valde ordet fikusar ) đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł  tur att jag sĂ„g och Ă€ndrade ordet 


MĂ„r ni bra ? 

Min lördag och söndag  har varit lugn 

Vi har legat i soffan i 2 dagar  och kollat favvo programmet nu pĂ„ Discovery +

90 days before fiance

(null)

(null)

  Det Ă€r verkligen skĂ€mskudde , man blir chockad hur naiva mĂ€nniskor Ă€r nĂ€r det gĂ€ller kĂ€rlek 

SĂ€song 1 Ă€r klar ( bĂ€sta colti), hemska Melissa  och amazonas killen  đŸ€Ł

Nu Ă€r vi pĂ„ sĂ€song 2 
Det blir typ vĂ€rre och vĂ€rre par och sĂ„ fĂ„r man lite fortsĂ€ttning pĂ„ par frĂ„n sĂ€song 1 

Sen finns :
90 days fiance,  det Ă€r ocksĂ„ flera sĂ€songer 
DĂ€r ramlade vi in pĂ„ sĂ€song 6 via tv:n och det var sĂ„ vi vart fast 

(null)


DĂ€r har vi massa sĂ€songer att se 
Det Ă€r nĂ€r paren bestĂ€mmer sig för att ta hem sin kĂ€rlek till usa och dĂ„ har dom 90 dagar pĂ„ sig att gifta sig med ett K1 visum 

Det Ă€r rock n roll đŸ‘ŒđŸ€©đŸ€Ł

——-
Jag Ă€r tjock och jag lĂ€r inte bli mindre tjock dĂ„ jag fastnar pĂ„ detta varje helg đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
GĂ„r ca 30 m pĂ„ en helg  hahaha 
Ingen förbrÀnning hÀr inte ......


I gĂ„r vid 20 tiden kom Elin och Kalle hem frĂ„n Romme 

Dom hade haft en kanon helg i backen och pĂ„ lördagen vart det en rejĂ€l fest  pĂ„ rummet och Kalle berĂ€ttade en rolig sak ( lĂ€s galen sak )       
 i gĂ„r nĂ€r han kom hem men jag mĂ„ste frĂ„ga honom om jag fĂ„r skriva om det hĂ€r ? 
Återkommer 


Tok Kalle 💙

Jag har fĂ„tt och snott lite bilder av Elin och Frida frĂ„n helgen 

BĂ€sta tjejerna 

(null)

    Deras  rum , dom var 5 st som var i vĂ€g i helgen 
Frida och Elin ❀❀❀

(null)

              Afterski 🎿 


(null)

        Full rulle . Frida i blĂ„tt & Elin i vitt 

(null)

 BĂ€sta  bĂ€sta , jag Ă€r sĂ„ glad att Kalle trĂ€ffat dessa underbara  pĂ€rlor 

(null)

  HĂ€rlig bild i liften đŸ„°


Ni Àr sÄ mÄnga som skrivit till mig om bloggen jag hÀnger kvar ....
Tack för era peppningar 

Ni Ă€r bĂ€st , ni vet vilka ni Ă€r ♄♄♄

NĂ€ nu ska jag ta en macka och sen rulla mot V-H och första klienten för veckan 

Love Maria 👊









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0