5 Jan - 21

Hej 

En bra tisdag och en sak till som är bra , det är som en fredag 

Ledig i morgon igen . 😍

En Bra jobbdag  och  1 kp uppdrag på eftermiddagen ✅

Där i mellan har jag gjort av med lite slantar 

Det vart lite shopping i dag :

2 nya tröjor 
1 par byxor 
Underkläder 
1 stor pläd 130x170 ( Moss grön ) till nya sovrummet .

(null)

Hemtex på rea 
Har kostar 699 men fick den för 299 
Så gosig 

Eventuellt ska jag köpa nya sängkläder i morgon för dom har erbjudande  på hemtex online ...  köp 2 set betala för 1 men dom jag vill ha kostar 899 🤨🤨

Ska kolla kontot och fundera lite , kanske inte prio 1 just nu men det är ett bra erbjudande 

(null)


Jag åt lunch på tacobar 

(null)

 Enchiladas 🍴

I dag kommer Kalle hem , jag saknar honom 
Vi sågs senast på julafton . 
Ska krama sönder honom ♥️

Han kör från Göteborg så han borde komma hem runt 20 tiden 

Han blir hemma ett tag nu för han jobbar i morgon ( röd dag ) och alla vardagar och helg 16-17 Januari och då fyller han år också . 

I morgon onsdag ska jag på massage 
Längtar . 


Har ni gjort några rea fynd ? 

//  love Maria 🥰





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0