Lördag 2/1-21

Jaha 

2:a dagen på detta år är över , jag har precis duschat och satt på mig pyjamas . Jag är lite trött . 

Nu när man varit ledig en längre tid så har det blivit senare kvällar här hemma men jag har ändå gått upp runt 6 ( ej nyårsdagen ) 
La mig 02 på nyår och 00.30 i går , i kväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare .


Det har varit full rulle hela dagen , jag var och gjorde laschlift i morse kl 8.30 

(null)

       Skönt 

Efter det åkte jag och storhandlade och sen hem för att fixa lunch mm. 

Familjen kom över på lunch och fika kl 12.

Jag gjorde ett nytt recept som vart mycket uppskattat 

Kyckling & bacon gratäng 

(null)

   Före:


(null)

Efter :



(null)

(null)

 

Jag älskade maten 👍

Linton och farfar ❤️


(null)


(null)



Efter maten vart det fika och surr innan Max , Linton och Sandra åkte och handlade  och jag , Olivia och Henning åkte till Länna .

Vi åkte till Elgiganten och köpte en supersnygg  SMEG brödrost i en ny grå färg 
( självklart dyrast ) suck 
men den var egentligen gratis . 🤪

Vi tog 1200 från våra pengar vi sålt loppis saker för och sen fick vi 500 kr av kalle i presentkort på Elgiganten i julklapp  . 

Check ✅

Nu letar jag efter en blender i samma färg men inte hittat någon än ( färgen är speciell ) 

Jag hoppade över att köpa en klatschig färg för jag  tror man tröttnar . 

När vi kom hem från Länna så vart det bus och frost filmen med Olivia innan Max och Sandra hämtade henne . 

Vi fortsatte kvällen i soffan med  
Animal Kingdom ( via play ) 

I morgon är det söndag och ledigheten är slut 
Jag måste jobba lite i morgon ( hemma ) 
( samtal / schemat )  sen kör jag igen från måndag . 

På onsdag ska jag på massage ( röd dag ) 
Kort vecka 

Hoppas ni mår bra ? 


  // Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0