Lördag

Tjena 

Jag ligger i soffan nerbäddad med täcke och kuddar 
Mysigt ( ingen stress )

Inga planer i helgen mer än att kanske titta på bågar 

Jag har jobbat  torsdag och fredag 

i torsdags var jag hos en sjukgymnasten som skulle göra en koll och utvärdering på mitt huvud och öra 
Han ville kolla rörelser, muskler , reflexer mm 

Han tror inte min rörlighet påverkar mina problem  , han ska skriva ett utlåtande till dr jag ska träffa den 29/1 

Men han kom fram till att jag är överrörlig 

hypermobilitetssyndrom

Det är inget man gör något åt men det kan förklara vissa saker med mina leder etc 

Efter jobbet i går var jag på synsam , jag hade bokat tid till en optiker 
Min syn är ju keff 

Där vart domen 
Brytningsfel och översynt 

Dom tycker jag ska skaffa progressiva glasögon a 10.000

Men det är inte vad jag har lust med  just nu men ett ont måste 

Tydligen kostar glasen ca 8000
 ( bästa glasen ) och jag har ev hittat glasögonbågar för 2500

Usch 

Jag funderar på att ta deras abonnemang erbjudande 

3 glasögon , fria synkontroller och byte av glas 1 gång per år , fria rengöringsprodukter och försäkring ???

Vettefan !!!!!!!!

I torsdag ringde Olivia när jag var på väg hem från jobbet , jag stod på Ica 

-  farmor , jag vill sova hos er i natt 

Självklart , jag plockade upp henne på vägen hem 

Hon är så jäkla gullig , hon frågar Max flera ggr i veckan om hon får sova här men då säger han nej  !    Max säger att farmor jobbar , farmor och farfar måste vila mm
Men denna gång sa hon 

- men vi kan i allafall ringa och fråga 

🤣🤣🤣

Hon är smart våran tjej 👍

Vi hade en mysig kväll 
Soffhäng och lite film 
Sagor och ljudbok 

(null)


Så mysigt när hon kryper  in under mitt täcke på morgonen och säger 

- jag älskar dig min TOK farmor 

Mitt hjärta smälter 

Vi gick upp vid 6.30, åt frukost och klädde på oss . Jag lämnade henne hos Max vid 8.50 och sen körde jag Sandra till jobbet innan jag startade dagen 


(null)

Fin bild på Linton och Max ♥️

Ville bara kika in , jag önskar er en fin helg 

// Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0