Röd dag

Tjo 

En mör tjej här 

Jag hade thaimassage i dag kl 11 och herre jävlar va skönt / ont det gjorde 

Hon (daeng) är helt suverän men hon är sjukt brutal med alla  mina knutar , hela min höger sida är kaputt . 
Hon är stark som satan 🤣

Reaktionen nu på eftermiddagen är värk på ett positivt sätt och trött 

jag blir Grymt trött efter en sån här behandling 

Daeng är så jäkla duktig . 
Längtar till nästa gång 

Mina friskvårdskuponger ska fyllas på snart från kommunen och då blir det massage x 5 för den summan 

Jag Ska gå minst 1 gång i månaden . 

(null)


När jag var klar med massage så hämtade H mig och vi åkte och käkade lunch 

Det vart dillkött 

Efter lunch så vart det Hemtex ⭐️

(null)


Vi köpte 2 olika påslakanset

1 grå randigt  (2 st) och ett mörk blått med små blåa ränder i (2 st) 

Priset för 4 st vart bara priset för 2 . 

Älsk på 50 %. 


Middag nu på kvällen med Kalle 

Det vart en pasta rätt 

(null)

Hahaha   Nu lever vi bland flyttkartonger 

Vi har sälj kartonger , släng kartonger , behålla kartonger 

Vi rensar ut eftersom 

I går när jag kom hem från jobbet så hade henning rensat hela vårat städskåp

Det är monster skåpet .... Allt skit har slängts in där 

Han hade slängt 3 stora påsar med skit 

Vi har en stor hink med saker i som ska till grovsopor på fredag .

Han har fyllt en stor flyttkartong med massa verktyg mm som Max och Kalle ska få kolla och ta det dom vill ha 
Den vägde 15 kg 
Resten sälj / slängs 

Han hade även tagit ner våra fönster lampor som ska veck 

Lite små fix här och där . 

Vid 15.30 tiden kom Max och Olivia förbi en stund och drack lite varm choklad 

Dom hade varit och åkt pulka 

På måndag ska Linton inskolas på föris 

Heregud va tiden gått fort 

Avslutar med en gullig bild på honom 


(null)


   Go kväll , jobb i morgon igen 

// love Maria ♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0