Trendsisters.se

Jag måste tipsa om trendsisters

Dom har så mycket fint 👊


Jag vill ha massor från deras shop 😛

I går fick jag hem min nya olje lampa 

( den ska inte packas upp förs efter flytt) 

Jag har fastnat för riktiga oljelampor 

(null)

Så snygg när veken  lyser ,  bilder kommer i nya lgh .


(null)

   En bra vecka hittills, jobb och hemma mys 

(null)

  I måndags gjorde jag en makaronilåda med shoritzo och bacon 


(null)

 I går vart det 🌮 tacos . Jag gjorde en Guacamole 🥑 men vissa avokados var  dåliga 
Va sur man blir 🥺

(null)

  den vart god , jag körde på brorsans recept minus tabascon. 

Veckan som kommer är bara jobb

Ons, torsdag, fredag och söndag 
På lördag ska jag nog åka och shoppa lite med Olivia . 

Helgen kommer alltså vara en kort variant 😛

Måste avsluta med en  bild med ett gulligt meddelande från en tjejkompis till Kalle ( E ) 

Hon hade skrivit detta sms till Kalle när hon sett att jag ev skulle lägga ner min blogg 

(null)
 
Sötnos 🥰 

Jag har ganska många följare men  jag har ingen aning om vilka alla är  men detta var en ny tjej ❤️
Kul 
Jag önskar jag visste vilka alla följare är 

Blir mer personligt 🧡



Jag har fått en del nya följare så jag ska försöka göra en ny aktuell presentation av mig själv och min familj .  Jag presenterar alla i min närhet eftersom alla nämns här i bloggen 

Fixar snart 👊

Massa kramar till er alla , nu ska jag rulla mot V-H 

Love IA 💜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0