5 Juli

Hej 👋 

Nu Ă€r mĂ„ndagen och helgen över . 

En helg som gĂ„tt upp & ner . 😒🙃

I fredags var vi hĂ€r hemma och Ă„t middag , 
Kalle fick över nĂ„gra kompisar senare pĂ„ kvĂ€llen men dom var bara hĂ€r nĂ„gon timme  - sen drog dom till Tanto đŸș

Henning hakade pĂ„ killarna ut . 

H kom hem 01.30 bra söt
 ( lĂ€s packad ) 
Kalle och en kompis kom hem hit 02.30 . 

Dom var i bra skick om man jĂ€mför med gubben . 
Hahaha 😋

PĂ„ lördagen Ă„kte vi till Flaten badet , H tog nĂ„gra öl för att slippa den vĂ€rsta baksmĂ€llan 

(null)

 Varmt & skönt 

(null)

(null)

   Det var skönt i vattnet . Vi Ă„kte hem vid 2 tiden  och vilade nĂ„gra timmar innan Kalle gjorde maten till Danmark matchen đŸ‡©đŸ‡°
Det vart carbonara 
JĂ€tte smutt 

(null)

 Jag missade halva matchen för jag Ă„kte och hĂ€mtade Olivia . 

Hur grymma Ă€r Danmark 
đŸ‘đŸ‡©đŸ‡°đŸ‘đŸ‡©đŸ‡°

(null)

  Loppan 🌾
Det vart lek med kojan och Barbie 


PĂ„ söndag fm sĂ„ lĂ€mnade jag loppan i Haninge och sen Ă„kte vi hem till svĂ€rförĂ€ldrarna 
 ( barnens farmor & farfar ) 

dom bjöd pĂ„ lunch 

Spagetti & köttfĂ€rssĂ„s och en jĂ€ttegod krĂ€m med grĂ€dde . 

(null)

(null)

   Farmor ( svĂ€rmor ) pysslar alltid med nĂ„got 

HĂ€r har hon gjort kopia av baren dom hade i villan i Vega nĂ€r Henning och jag var tillsammans nĂ€r vi var 15 Ă„r 
Allt i miniatyr och identiskt frĂ„n 1984 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 SvĂ€risarna har maxat med blommor i Ă„r pĂ„ deras altanen 
SĂ„ himla fint 🌾

(null)

   Denna vĂ€derkvarn har Gun ocksĂ„ byggt . 

Hon hade gjort en fin bok till Linton , hon gjorde en liknande ( att lĂ€ra sig bok ) till Olivia nĂ€r hon var liten . 

(null)


 
Nu sitter jag i soffan , jag har precis Ă€tit middag 
H jobbar över i kvĂ€ll đŸ’„

(null)
 
Nu Ă€r det 8 arbetsdagar kvar sen vĂ€ntar  en lĂ„ng semester ( 4 v ) 

Det ska bli sĂ„ skönt . Jag Behöver verkligen det just nu . SĂ„ hĂ€r 2 v innan semester sĂ„ kĂ€nns det extra tungt  och man börjar gĂ„r ner i semester mood đŸ€ŁđŸ€Ł

Min söndag avslutades pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt 

NOT 

Jag fick 900 i P böter men jag har överklagat 

Jag hade betalat men skrivit FEL  reg nummer pĂ„ appen 
Suck 

Min bil Ă€r ANF11F 
Jag hade skrivit AMF11F 

Va fasiken 

Jag skrev fel , nedsatt syn och sol sĂ„ missade att jag skrev M istĂ€llet för N 

Vi fĂ„r se om dom Ă€r sjysta och har överseende annars Ă€r det bara att betala 900 sura jĂ€vla slantar 
Jag hoppas pĂ„ det bĂ€sta 

Det stod 3 bilar pĂ„ parkeringen och om jag hade varit P vakten sĂ„ hade jag förstĂ„tt misstaget och inte bötat đŸ€š


Va rÀdda om varandra , saker och ting förÀndras blixtsnabbt.

// All kĂ€rlek 💓 Maria 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0