Fix

Go kväll 

Jag ligger i sängen , i går hade jag en egen dag & kväll här hemma . 

Mysigt . 

H var med chefen  för Skanska och chefen för  sveab och spelade golf i Kungsängen 

Dom åkte vid  12 och kom hem runt 20.

Jag har skruttat runt här hemma , fixat i skåp, tvättat alla BH:ar , kollat lite vad jag ska ha med på den 1:a semester veckan .

Nopprat bryn , städat , tänt ljus och sen blev det soffan med Thaimat och dokumentärer . 

(null)

(null)


(null)

(null)

   Tvättade upp 8 fina BH;ar 

Dokumentären jag såg var om Robin Willians sista tid .

(null)

(null)

Se den ….

Han var en fantastisk människa  komiker och skådis . 
Jag grät på slutet . 



På torsdagen vart det jobb och sen hämtade jag Olivia , vi åkte till Bea  och handlade och sen hem för lite bus och middag . 

(null)

(null)

(null)

 Olivia köpte lite tatueringar på Bea 


På fredag morgon så hann vi med ett dopp innan jag lämnade henne . Max och Sandra kom förbi  en snabbis med Linton . 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Jag har en fin finne på näsan , snyggt 

Jag tittar väldigt sällan i en spegel så då blir det så här 😜  blääää

Min fina söta Linton  🥰

(null)

Vi var helt själva i poolen .  Mysigt 

(null)

    Min ögonsten 

I dag ska jag mysa hemma , Henning  är lite hängig och jag känner bara för att ta det lugnt  chilla . 

I morgon söndag så blir det jobb och bad och lite veckohandling . 

Veckan som kommer blir det jobb och på fredag åker vi . Det ska packas på torsdagen  så vi bara kan åka efter jobbet på fredag . 

Love Maria 🥰



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0