Härliga dagar med Kalle

Jag är så tacksam att ha Kalle här hemma en vecka , som tyvärr snart är slut .  På söndag kväll åker han hem till Göteborg…


I måndags och i tisdags åt vi hemma och på tisdagen åkte Kalle till kompisar och tittade på fotbollen , han kom hem sent 

På onsdagen och torsdagen jobbade vi             ( jag och H )     men vi gjorde trevliga saker när vi kom hem. 

Jag och Kalle hängde på onsdags kvällen . 

Vi åkte och tvättade Kalles bil utvändigt och invändigt. 

(null)

 När vi var klara med det så åkte vi upp och tog en fika med Max och Sandra .

(null)

     Bästa killar 💙

 Max och gänget var trötta , dom hade åkt båt hela dagen 

(null)

   Mysigt ♥️

Efter hänget så åkte jag och Kalle till restaurang Brödernas i Hammarby alle och åt en middag . 

Kalle åt hamburgare och jag åt pizza men jag vart besviken då pizzan var alldeles blöt . 

(null)

(null)

(null)

   Min snygga fina Kalle 💙

(null)

(null)

(null)

(null)

   Härlig industri känsla ….  God burgare 

I går torsdag så jobbade jag till 18 men sen swishade jag hem 🚗 och duschade och hämtade killarna för att sen åka till Årsta dal och vattnet för att äta på primo ciao ciao 

Dom har världens godaste pizza och pizza sallad . 
Det vart middag och några öl innan vi åkte hem . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
  Pizzan maffioso 🍽


En mysig kväll 

I dag ska hela familjen hänga här hemma , vi ska sätta oss ute med mat och tårta 🎂 


Måste bara hylla denna kille

Emil Forsberg 

Vilken hjälte 

(null)

  Grym insats ….

Nu håller vi såklart på Danmark 🇩🇰 
Dom har Match i morgon 👍


Jag önskar er en fin helg , vädret blir kanon

Det tackar vi för 🙏

// Love Maria 🌸🌸🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0