Onsdag den 14/7

Hej 👋 

Hur mår ni i den här härliga värmen , vi har 32.3 grader i Årsta just nu …
 kl är 18.47 

Jag älskar värmen förutom när man kliver in i bilen som står i solen medans man är inne hos klienterna .  Typ 70 grader i bilen 🤤👍

Min stackars älskling har det inte så kul på jobbet nu när dom står i gropar med stekande sol ..  han är helt färdig när han kommer hem . 
Puh.. 

Ja ja 
1.1/2 arbetsdagar kvar . 

H har grillning med jobbet på fredag kl 11 sen slutar han och jag har telefonstöd på morgonen sen FINITAS. 

Vad vi ska njuta !!!!!

☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

I går tisdag var det jobb och häng med familjen 

(null)

(null)

(null)

(null)



  Vi sa hej då vid poolen och trodde inte att vi skulle ses mer förs den 27/7 men på kvällen ringde Max och frågade om Olivia fick komma och sova här och självklart fick hon det . 

(null)

 Den här bilden tog vi utanför 2 små svin i morse när vi gick och handla frukost 

(null)

 Så   Liten i vår säng  🛌 😂😂

(null)

 En ny fin baddräkt .  I morgon åker Olivia & Linton till skara sommarland med Max och Sandra 

 Efter frukosten i morse så körde jag hem loppan innan jag började jobba och nu efter jobbet så lackade jag tånaglarna och fixade naglarna 

Sommar fräscht 

(null)

(null)


Fläkten jobbar på högvarv här hemma , nu ska jag ta en dusch och mysa lite i soffan 

(null)


   //  Love IA 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0