Packat & klart

Halloj

Nu är jag 2 telefonstöd från semester , jag startar med det i morgon bitti och sen checkar jag ut för 4 veckor semester 

H slutar 12.30 i morgon sen blir det dusch och vidare ut på vägarna . 


Hur lyxigt ? 

Alltid när vi ska i väg så har vi jordens packning med oss . 

Vi ska göra så mycket olika saker denna vecka så kläder är med för alla tillfällen . 

(null)

   Golf saker , lakan & handdukar till landet 
 Vi har bokat golf i Fjällbacka den 22/7 


(null)

   Kläder till förbannelse 🤣🤣

  
 Min väska är den  oranga och H har den champagne färgade 🌸



(null)

Mediciner , hygien , våtservetter , smink och smycken mm. 

Till middag blev det pannkaka 

(null)

 Grymt  gott 🌸🌸🌸

Nu ska jag små pyssla lite innan sängdags 

// Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0