Spegel på väggen där

God morgon 🌸

I dag ska jag äntligen få träffa mina älsklingar .
Det var nästan 14 dagar sen vi gosade med Linton och Olivia . 

(null)

       Olivia ❤️❤️❤️



(null)

      Max  och  Linton  ♥️♥️♥️

I går hämtade jag min spegel jag köpt 

Jag hittade den för halva priset 
Hade kostat 800 men fick den för 400 på Hemtex . 

Se före och efter bilder :

(null)

(null)

Det var tomt innan ….

Nu ….

Tjusigt , älskar spegeln i natur material 



(null)

 
I går var jag på Sabbatsberg och gjorde en magnet röntgen 

Jag fick 2 doser lugnande (intravenöst)  sen gick det hyvsat bra . 

Han fick  göra om bilderna 2 ggr men det berodde på att jag hyperventilerade och andades hårt . 
Så bilderna hoppade .
Man måste ligga blixt stilla . 

Men tillslut var han nöjd och jag lämnade . 

Nu väntar vi på resultat från min läkare i globen .

(null)
 
Väntrummet 

(null)

Efter  sjukhuset vart det ärenden och storhandling 

Hur mår ni ? 

// Love IA 💖




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0