Tisdag 👋

Halloj 

Jag Sitter med ett halvt öga och ser pĂ„ tv:n 
Italien - Spanien 
 jag hĂ„ller pĂ„ Spanien 

I morgon Ă€r det Danmark -England 
.sjĂ€lvklart  hĂ„ller jag pĂ„ đŸ‡©đŸ‡° danskarna 

I kvĂ€ll nĂ€r vi kom hem sĂ„ Ă„t vi flĂ€sk med löksĂ„s 
SĂ„ himla gott 

Jag gjorde löksĂ„sen i morse innan jag Ă„kte till jobbet . 

(null)

đŸ€©    Smutt 

Älsklingen har jobbat över nu pĂ„ mĂ„ndag & tisdags kvĂ€llen .

11 timmars dagar .PUH 

Han kĂ€mpar pĂ„ i vĂ€rmen Nere i rören , han har sĂ€kert 40-50 g nere i groparna nĂ€r det Ă€r 30 g varmt ute .



(null)

(null)
 
 I dag la dom 2000 rör . 

H Ă€r en kĂ€mpe 
.. min hero 

Han har sina krĂ€mpor , vi börjar bli till Ă„ren đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł 


Vi har som sagt 8 dagar kvar att jobba  innan vĂ„r semester .  Jag hoppas pĂ„ sol ☀ 

Jag konstaterade i dag att jag varit sjuk 
2 tillfĂ€llen sen oktober förra Ă„ret och jag har jobbat 6 dagar i veckan varannan vecka och 5 dagar i veckan varannan vecka . 

Jag har jobbat trots alla jÀvla krÀmpor med
DiskbrĂ„ck i nacke , yrsel ,  synrubbningar illamĂ„ende, hĂ€lsporre , huvudvĂ€rk , tinnitus och extrem trötthet pga nacken osv , listan kan göras lĂ„ng  men men  det lönar sig i lönekuvertet 😄

Jag ska in pĂ„ magnet röntgen pĂ„ Sabbatsberg den 26/7 .  Vi fĂ„r se vad den visar . 

Jag och H Ă€r sĂ„ vĂ€rda denna semester , jag vill njuta av sovmorgon och hotell frukostar , middagar ( ute ) siesta och lugn och ro . 
Lata dagar i solen .  Mys med barnbarn osv . 




(null)

  Åldern  tar ut sin rĂ€tt , 
Bild utan filter . đŸ€Ł


Vad ska ni hitta pĂ„ i sommar ?? 

Love Maria đŸ„°đŸ„°đŸ„°



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0