1 veckas frånvaro ❤️

Hej blogg vänner 

Nu har jag haft ledigt i en vecka .

 Jag bestämde mig för att inte vara så mycket på nätet . 

Det  blir mest  bilder på instagram och mest är det på barnbarnen 💥såklart 

Insta är som mitt fotoalbum 😄

Det är därför det  har varit tyst här inne på bloggen . 

Jag har haft en sån skön vecka 👍🌸

Sovit på morgonen, skruttat runt här hemma i min egen takt , gjort ärenden , ätit lunch på stan , hängt med grannen , handlat , varit med familj och barnbarn , tittar på filmer och serier och shoppat . 

Midsommar afton var lugn och skön . 

Vi orkade inte ens besöka bolaget innan midsommar 🤣 

Här kommer en bildbomb från veckan . 

(null)


Veckans bästa   Röven avsatt men idioten är strax tillbaka men glädjen var stor ( ett tag ) 

(null)


(null)

 Målat  naglarna  🌸🌸

(null)


  Promenerat mycket 

(null)

(null)

   Ätit massa god mat . 

(null)

(null)

   Dör för det där leendet 


 Vi har Kollat  på massa fotboll , mest imponerad är jag  på det danska laget och vi håller på dom efter Sverige 🇸🇪  
heja Danmark 🇩🇰 

(null)

Olivia  har haft midsommarfest på föris och nu har dom sommarlov hela sommaren med Max , Max är ledig 7 veckor nu med barnen .

Efter sommarlovet så byter Olivia avdelningen till större barn 
Tiden går fort . Hon blir 4 i Aug 


(null)

(null)

 Hängt med min granne Irene 

(null)

(null)

   Handlat , gör inget annat  Hahaha 😜 

Nedan kommer en bildbomb på barnbarnen 


(null)

 I morse lerade vi 🤣🤣

(null)

  3 av mina 4 killar ❤️❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

Plockat smultron 

(null)

Varit på donken 

(null)

 Ätit middag 

(null)

Badat i våran fontän 


(null)

(null)

 Barnen här hemma på midsommarafton 
Se Ovan 🌞


(null)

 Dom hjälpte farfar med lampan . 

(null)

(null)

(null)

  Ny solhatt och ny dress 

(null)

  Ny cool keps 🧢 

  Våra fina  bästa  skitungar 💖


Tittat  på film och serier . 


(null)


(null)

  Startup . En jättebra serie 

(null)

(null)

(null)

    Spelat  golf ⛳️ 

Här nedan kommer lite bilder från barnens midsommar 

Nedan Kalle och Elins midsommar på Hamburgssund ( skärgården i Göteborg ) 

Dit ska vi åka i Juli .



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

    Kalle ,  Elin  ( kompis ) och vår Elin 


Nedan Max och Sandras midsommar i Svartbäcken 

(null)

(null)

 Dom var flera kompisar och massa barn  hemma hos purra & Filippa 

(null)

(null)

  Fina  säzz

Nedan :

Mammas midsommar i Flen , flera grannar som beställt  sommar tallrik 

(null)

 💙💙💙

 Jag har shoppat 

Jag har köpt / fått 
Skor 
Bikini 
En badrock / morgon rock i frote som jag älskar 
Byxor  mm 

(null)

Mycket nöjd med mina kläder 

(null)

(null)

(null)

   Köpte beiga vida byxor .

Varit kreativ med Olivia i parken 

(null)


Fick en bild från Kalle  från torsdags kvällen 
Ser inte helt fel ut 🌞🌞

Kalle kommer hem till oss i morgon måndag 28/6 och stannar 1 v . 
Mysigt 


(null)


   Nedan  vår älskade  Linton 💙

(null)

 Han är världens goaste kille , tänk att han blir 2 år i september. 


Jag har så mycket bilder men orkar inte lägga upp alla . 

Nu ska jag ringa mamma och sen vila lite . 

Jag har städat , tvättat och gjort iordning Kalles sängkläder för veckan .
Han har önskat sig köttbullar i morgon kväll 

( Elin ska åka på 1  veckas semester med sina tjejkompisar som dom gör varje år )
 då är Kalle här hemma . 

Jag tror deras rutt  går till Gotland men är inte 100 💯.  /  jo den går till Gotland 
Dom har hyrt hus där 1 v . 


Vad har ni haft för er ?
 Har ni semester snart ?
Vad ska ni göra på semestern ? 

Min riktiga semester med my darling startar den 16/7 

4 veckor 😃

Vi startar med 
Jönköping 
Göteborg city / Liseberg 2 dagar 
Smögen
Hamburgsund 
Flen 
Sen åker vi eventuellt till Gotland ?
 
You can never know……

All kärlek // Maria 💖










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0