2 juni / Dennis

God morgon 😁

Redan onsdag 

Jobbat i vanlig ordning , haft nĂ„gra trevlig luncher  och mys hemma 

Lite om dagarna som varit .

1) grattis Dennis . För första gĂ„ngen pĂ„ mĂ„nga Ă„r sĂ„ Ă€r han en vĂ€rdig  Robinson vinnare 

(null)

Grym, snĂ€ll och ödmjuk . Det kommer man lĂ„ngt med . 
Vinnare 2021


2)  trĂ€ffat den hĂ€r fisen i mĂ„ndags , Olivia var pĂ„ föris sĂ„ jag fick njuta av den hĂ€r söta killen 

(null)

  I like your style vid matbordet đŸ€ŁđŸ€Ł

 Linton Ă€r sĂ„ duktig pĂ„ att Ă€ta sĂ„ det spelar ingen roll hur han sitter  hahaha 😛 
Kanske inte lika poppis pĂ„ förskola och restauranger đŸ€Ł


3) i gĂ„r var jag och en klient vid  Lillrudan 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Bra budskap pĂ„ bĂ€nkar & stolar 
Mysigt och fint vĂ€der . 

4)  Ă¶versvĂ€mningar 
Kolla in bilden frĂ„n förra veckan i vĂ€sterhaninge 

(null)

Oj oj 😬 

(null)

NĂ€sta vecka blir det studentfest i Vaxholm 
och den 18/6 gĂ„r jag pĂ„ semester 1 v . 
12 dagar kvar sen jobbar jag 3 v och sen semester 4 v . 
LĂ€ngtar 😜 

Avslutar med en vacker bild frĂ„n London 

(null)

   Hur vackert 

Önskar er en fin dag , det ska jag ha 💖

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0