Helg 18-20

Halloj 

Vi kom precis hem från Norrbybadet .  ☀️

🌸 En härlig helg 🌸

I fredags var vi ute , det vart fotboll , god mat och sen träffar vi ett trevligt par på hjälmaren som vi fastnade med ett tag . Det vart en sen kväll .  Natt natt vid 2 tiden . 

Kul att Sverige vann . 

I går lördag hade vi en skön kväll hemma , vi åt oxfilé med tzatziki och kollade fotboll och latade oss. 
Vilken rolig match det vart mellan Portugal 🇵🇹 & Tyskland 🇩🇪 

I dag har vi varit på Norrbybadet 

Vi var 4 familjer . 
Det var ok där men lite för trångt och lite för mycket knott för min smak 🤣

Men annars var det Nice . 

(null)

     Min älskling ❤️

(null)

(null)

   Min Max ❤️

(null)

  Busungar 💖

(null)

  Totalt  6 barn . 

(null)

(null)

(null)

 Linton sov så skönt i tältet 💖

 Nu har vi precis duschat , vi ska äta lite falukorv och makaroner  och sen lata oss ännu mer . 

Vet ni !!!   JAG ÄR  LEDIG . 

Jag tog 4 dagars semester så jag har sammanlagt 9 dagars ledigt . 7 dagar kvar 🤣

(null)

(null)

(null)

   Kvällsmys på balkongen  

Jag ska njuta av dessa dagar . 

All kärlek // Love IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0