Måndag & ansvarig

Hej 

En klockren måndag . Jag är ansvarig på jobbet denna vecka och v 28 . 

Full rulle , 

efter jobbet så åkte jag och handlade på Bea 
Det vart lite gott och lite oplanerat inköp som trosor mm. 

När jag kom hem så  gjorde jag köttbullar och Henning gjorde mos . Önskemål från Kalle . 

Kalle kom vid 18 tiden . Ååå va mysigt att ha honom här . 

Vi ska hinna med en hel del denna vecka 
Bada , promenera , middag , fotboll , middagar och hälsa på farmor & farfar 

Däremellan så kommer Kalle motionera, träffa vänner , träffa Max och barnen och spela data . 

Nu har jag 2 kalsong killar i soffan 

(null)

  💙💙💙

(null)

Kalle har slutat på dagab , han sa upp sig och ska börja plugga den 16/8 

Kul 👍

Skolan är på 2 år . 

Kalle och Elin flyttar tbx till deras lgh i Uppsala då Elins skola också drar i gång i slutet av Aug 

Kalle köper månadskort mellan Uppsala och Sthlm , jag tror resan  tar 40 min . 

Dagens lunch i solen .

Q8 macken i jordbro rondellen 

(null)

(null)

(null)

  Älskar vädret vi har just nu ♥️




(null)

       Dagens  middag  🍽

 Nä nu ska jag sova , trött , ont i nacken 

 Diskbråck i nacken  gör liiiiiite ont
  ( läs  helvetes ont  ) 
och  så har jag fått tbx min hälsporren så just nu är det morsans smärta 🤣🤣🌞 men det är bara att kriga 
//  God natt vänner 

🌸






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0