Tisdag

Vilken härlig dag  na na na na na na na            na nanana 🎶 

Bra jobb dag 

Fick akt check av cheferna 

Fick detta tbx  och ett meddelande 
- super  allt ser bra ut 👍

(null)

 Me like 

Det är skönt att dom går in och kollar av ibland för då vet man att man inte missat något och inte ligger efter med något . 

Perfekt att gå på semester och veta att allt är grönt . 😜


Kalle är ju här , så mysigt . 

I morse innan jag gick till jobbet så gick vi ner till Årsta viken 

Kalle ville springa runt hela Årsta viken               ( milen ) och jag gick en annan väg på ca 5 km . Jag trodde inte jag skulle klara mig hem pga smärtan i foten men det gick . 

Jag gick till Ica på vägen hem ( innan jobb ) och hann typ vara hemma 15 minuter . När jag skulle gå ner till bilen kom Kalle hem . 
Så snabb och så svettig 🤣🤣

(null)

 Bra jobbat Lilleman ❤️

 Efter jobbet så åkte jag förbi Johan
 ( Sandras styvpappa )  han har byggt en pool 
Han bor i Vendelsö 

Det vart verkligen super fint 

Max och  Jocke var där med alla barnen så jag stannade och sa hej och hängde en stund . 

(null)

  Olivia  och Nova 

(null)

(null)

          Jocke 

Nu på kvällen har vi ätit fisk med hemmagjord mos och remouladsås. 

Vid 18.30 ska jag köra Kalle till Skogås . Han och kompisarna ska festa lite och kolla Sverige matchen 🇸🇪

(null)

I morgon är det jobb och sen ska Kalle och jag ta Elins bil ( en cab ) på kvällen  och dra ut på stan och åka och äta på någon restaurang.
Mys 

Henning ska åka och spela golf i Saltsjöbaden med sina jobbarkompisar. 

Denna vecka är verkligen full späckad 
Förutom torsdag men då slutar jag 18.15 

Fredag - middag här hemma 
Lördag - ut till Jocke och Sara på Dalarö 
Dom har hus vid havet med egen brygga och strand så vi ska hänga där .
Söndag - lunch och mys hos farmor och farfar 
( mina svärföräldrar) 

Härlig vecka med Kalle . 


Nu ska jag hänga lite med gänget innan vi ska dra 

//  Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0