Tuva har tagit studenten

För Tuva har tagit studenten , fy fan va hon är bra 

Grattis tjejen 

(null)

(null)

(null)

 I går eftermiddag var vi bjudna till Vaxholm på  tuvas studentfest.

Trevligt som vanligt och tur med vädret hade vi också . Det sprack upp efter dagens skyfall och det var varmt och gött . 

Allt var fint ordnat med massa god mat och gofika. 

Kul att träffa alla igen . 

Mojje , Danne , Petra och Joel 
Marre , Lisa och Stefan 
Ja alla som var där .  Släkt och barndomsvänner till Kenneth 


Vi har ju följt alla ungarna sen dom var små . 
Max och Petra ( Petra är sagas bästa vän ) har känt varandra sen dom var 3 år 
( 25 år ) 

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fina matte och hennes lilla Lisa 
Vi ska åka till henne i sommar och hälsa på .

Lisa och Olivia fann varandra 

(null)

   Så fina tillsammans. 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Tuva har ju pluggat språk , franska mm. 


Så nu efter studenten ska hon och 2 studiekamrater åka till syd Frankrike och  jobba 🙏
 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


  Från  brorsans torn i villan 👍

 Vi åkte hem vid 20 tiden. // tack 

När vi kom till Vaxholm var vi med om det sjukaste .  En idiot gubbe i en Audi som gasade emot oss på kenneths lilla gata
 ( drottninggatan )  det får inte plats för möte på den gatan och vi var där först och skulle parkera
Han kom upp mot oss i backen när vi skulle parkera 
Och för att kunna backa och fick parkera så behövde Max köra fram men idioten  i audin vägrade flytta på sig …..

Max skrek på han,  
jag skrek på han och han vägrade att öppna fönstret . Han bara satt där i bilen och stängde av bilen 

Helt jävla störd !!!!!!!

Hur i helvete kan ett sånt psyko vara ute på vägarna 
Jag slet upp hans dörr och han vart rätt paff då 
Jag Skrek på han igen .
Men han satt bara där 

Det slutade med att vi fick flytta undan  vår bil och då startade han sin bil och gasa i väg 
När jag skulle fota hans reg nummer så gasade han emot mig så jag fick hoppa åt sidan och fota bakifrån 

Jag fotade hans reg nummer och jag ska ta reda på vart han bor och Sandra filmade hela händelsen men tyvärr så satt hon inne i bilen så hon fick inte med ljudet men man hör mig skrika 😱 
Vi får se vad jag gör med detta 
Kanske man ska skicka något skoj


Blir fan rädd att det finns såna här  jävla människor bakom ratten , vad gör han härnest 
Åker hem och slår sönder kärringen 

Usch 
Hade jag inte haft Olivia med mig så hade jag nog slitit ut fan skapet 😡

Vi pratar alltså om en äldre gubbe i 60 års åldern 
Riktigt störd 


(null)

   Måste ringa och kolla namn och adress på Transportstyrelsen 

Liten filmsnutt finns på FB 

Ni ser hur trångt det är på gatan ….


Ja ja men efter den händelsen  så vart det trevligt ☀️


i går monterade H upp vårt nya bord 

Före & efter bilder 

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

 Perfekt med 2 lådor så man kan få undan allt skit  på bordet .

Vi vill egentligen ha ett skåp i samma serie men det kostar över 10.000 så vi tar kanske det efter semestern ? 
 Vi ska fundera 

(null)

(null)

 Gjort lite mat , kyckling & pesto pasta 


Avslutar med en gullig bild på vad Olivia vill göra i sommar 

(null)

   Mycket roligt . Och jag lovar Olivia , 
- vi kommer definitivt prutta 🤣🤣🤣
Älsk på dessa ungar 🌸❤️

Mycket roligt planerat i helgen 

Vad ska ni göra i helgen ? 

// Love Maria 💋








Kommentarer
Postat av: Susse

Ett tips, ta hem appen biluppgifter. Smidigt o enkelt att få reda på ägare av fordon då

Svar: Tack ♥️
Ia None

2021-06-11 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0