15.47

Hallojsan 

Om exakt 1 v bor vi i nya lgh 
Postadress Årsta .  Efter 27 år i BB 

Vi kommer vara på plats i nya lgh senast 11.00 på onsdagen . 

Här hemma är nästan allt sålt 
2 lampor kvar , micron och en brödrost och duschdraperi 

Någon som behöver ? 

Annars har vi fått allt sålt 
Det har blivit en del slantar att köpa nya saker för . Heja oss ..

Jag köpte denna vägg lampa till hallen häromdagen 
En grå som ger mysigt sken mot väggen 

(null)

(null)

Jag vill ha svaga mysiga ljuskällor .. 
tycker inte om när det är för skarpt .


I helgen blir det sista fixet , fyndet kommer hit på fredag morgon och hämtar kartonger och en garderob . 

H ska putsa fönster 

Vi ska åka till media mark och fråga om dom har kartonger för tv apparater så vi kan packa in våra 2  📺 

På tisdag åker det sista ner i kartonger och några klienter till mig ska få lite köks prylar . 

Här jobbas det på , endast 3 jobb dagar kvar sen semester . 

Grattis Daniel till vinsten på farmen 
Den ända gången det blev en värdig vinnare 
Grymt 



(null)


Nu följer jag Robinson Haparanda 
Kul ......

Jag ville bara kika in och in och säga  Hej 

// Love Maria 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0