20 dagar kvar

Hej finisar 

Hinner knappt me bloggen just nu 

Tänkte blogga om lite allt möjligt 


Vad har hänt ?

Kalle har ju flyttat , det har nog ingen missat 

Jag har inte riktigt tagit in det än men i dag när jag var på maxi så slog det mig som en käft smäll .....  
vad behöver Kalle ha hem ??? 

A juste  !!  det är bara mig och H jag ska handla till framöver ( skum känsla ) 
😢💔 
Det positiva är mat kontot och att man inte missar något som önskas hem.

Jag har träffat mamma i 2 dagar 
Så kul 
Det var i oktober vi sågs sist tror jag ?
 eller i november ? 
🤣🤣

(null)

(null)

  Glad kille ♥️
(null)

Ena dagen lagade jag lax i kräft sås och dag 2 vart det burgare och grillad kyckling 


(null)

(null)

(null)

Jag hjälpte mamma att göra i ordning på hennes lilla balkong , 

Jag rev ut mattorna där ute  och la ut en  ny matta , slängde massa  grov sopor , jag klippte Ludde, satte upp duschdraperiet och handlade åt henne mm. 

Det vart surr och mys . 

......
Jag har varit på date med Inger 

(null)


Jag fortsätter att möbel knarka 👊

Det är 20 dagar kvar till flytten 🚘

Jag letar efter en byrå och en snygg hall lampa . 

Den 16:e ska vi få se lägenheten ( färdig ) kl 16 
Det blir skoj . 

Den 22:a finns vårat köksbord och stolar att hämta på Mio 

I morgon fredag ska vi slänga massa grovsopor.


Jag jobbar söndag så jag har endast ledigt lördag 

(null)

(null)

Min fina tjej ♥️♥️♥️

(null)


I går och i dag åt vi omelett till middag 
Bacon omelett, så himla gött .

(null)


När jag var borta i 2 dagar så fick jag gulliga sms av Henning 

Henning i grått 🙈

(null)


  och jag är blå 🙈

(null)

Hahaha    Vi saknar varandra så sjukt mycket när vi inte är ihop 
Som 2 pusselbitar .....



Jag hade en ny tjej med mig på jobbet i dag som gick dubbelt med mig 
Hon ska bli en av våra sommar vikarie 
En bra dag men ett bakslag i vädret 
Usch 💩 

 Nä nu ska jag kolla lite tv 

Detta var en liten kompott vad jag pysslat med . 

Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0