Avbetalad & fix

Hej

En superbra helg 

I går söndag var det plattan i mattan 

Mys på morgonen hemma 

Kl 8.30 var det jobb , kp uppdrag i Tyresta by 

(null)

(null)

  Det var svårt att gå i barnvagnsslingan så vi gick lite andra vägar . 

När jag var klar så plockade jag upp min 2:a hälft och drog  till biltema 
Det vart mer flyttkartonger mm

(null)

Sen vart det maxi och sen hem för att tvätta , städa och packa lite . 

Jag tömde det som var kvar i källarförrådet och bar upp det till lgh och sen städade jag där nere så nu är källaren helt klar . 

Jag fortsatte rensa kläder .  Hur mycket jäkla kläder kan jag ha ?

Slängde 2 påsar och la ut lite i porten . 

Jag satte ut lite mer saker på försäljning . 
Bla. Krukor och ute prylar . 

Jag lagade enchilada till middag , önskemål från Kalle 

(null)


Dock vart det både pizza och enchilada för Elin och Kalle 
Dom var fett bakis 

Dom åkte in till stan på lördagen ( dag )  och tog några öl och där hade dom träffat massa nya roliga människor 
Bla ett gäng från Österrike 🇦🇹  det slutade med att dom hamnade på en hemma fest i stan och kom hem strax efter 2 på natten 

Kalle körde lite buss på natten 🤣🤣🤣
Dom hade haft skit roligt .  

I fredags gjorde jag min sista avbetalning på vår säng 👊
Vi köpte våran säng på avbetalning för 2 år sen och den var svin dyr , det är ju en säng med motor för olika lägen på ryggstöd och fötter och ben  och special madrasser pga Hennings höfter ....  Nu  la jag in den sista betalningen på den så nu är den vår hahaha  .  Pejjad och klar ✅ 
Så skönt . 

Nu är det ny jobb vecka 
// Love Maria ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0