Dan före Dan

Hej 

Jag gick upp med gubben vid 5 i dag 
Ledig men jag kan inte sova . 🤗

H skulle åka och besiktiga ww passaten i morse . 
Den fick en 2:a och det var 1 bromsskiva som måste bytas bak .

I dag ställer vi av den bilen , den ska stå på Hennings arbetsplats tills vi har bestämt oss  om vi ska behålla den eller sälja den . 

Eftersom den ställs av i dag och vi endast behöver 1 bil från onsdag så ska jag hämta honom på jobbet vid 16 tiden . 

På vägen hem ska vi åka förbi Max och Sandra och äta lite middag med dom innan vi gör det sista här hemma . 

Det är medicin skåpet och badrummet kvar att packa och lite saker i tvättkorgen som ska tvättas kl 19.

Tv:n och sängen ska plastas in i kväll  

(null)

(null)

 Ett skåp kvar i köket att packa .

(null)

 Visst har vi sjysta sängbord ? 

(null)

 Denna hög ska jag köra i min bil 🚗 
Jag har redan en byrå mm i pärlan 


(null)

 Tänk att mycket av ens liv rymmer i 38 flyttkartonger 🤣🤣

Allt e sålt 🙏skönt 

Alla våra möbler från Mio har kommit men vi har inte fått besked än  om vilken dag dom transporterar ut vår soffa . Dom vet mer på torsdag . 
Hoppas hoppas på fredag eller lördag 

Men jag hoppas inte för mycket då det är påsk och röda dagar. 🧐

(null)

  Här bor vi .  Äter och sover i sängen just nu .

(null)


(null)

I går var jag och köpte några flytt öl och cava och en flaska champagne att fira med i morgon kväll 🥂🥂


Nu på morgonen har jag gjort en del 

- hämtat olivia och kört henne till föris
- pantat burkar 
- varit hos en klient och lämnat lite husgeråd 
- handlat lite

Små pulat lite här hemma och nu ska jag äta lite lunch . 


 Nästa gång vi ses här är jag i nin nya lya 

// Love Maria 🥰



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0