Fredag den 19/3

Goddag đŸ„°

Hur hĂ€rligt , det Ă€r fredag ...🌞

6 arbetsdagar kvar sen kommer jag vara ledig i 11 dagar ...  tog 6 semesterdagar vid flytten sĂ„ man fĂ„r klara av den i lugn och ro !   

sen vill man boa in sig i nya lgh nĂ„gra dagar över pĂ„sk 🐣 
GĂ„ pĂ„ Ikea mm och komplettera vissa prylar. 
Vi kommer pĂ„ saker varje dag som vi vill ha och behöver köpa . 


I gĂ„r köpte vi en stor hĂ€rlig vit rya matta 
300 x 200 som vi ska ha i sovrummet 
Vi köpte den pĂ„ trendcarpet 

Mattan tar nĂ€stan upp hela sov rummet 😛
Mysigt 


Sen köpte vi en liten nĂ€tt tvĂ€ttkorg đŸ§ș till dusch rummet. 
Vi har en yta pĂ„ 20 cm mellan tvĂ€ttmaskin och handfat  sĂ„ jag googlade pĂ„ smĂ„ tvĂ€tt korgar och hittade en small pĂ„ 19 cm 

Hur litet och nĂ€tt .......?  Perfa 

Jag slutar tidigt pĂ„ fredag sĂ„ jag kom nyss hem , jag var pĂ„ jobbet ( kontoret ) redan 6.45 i morse och gjorde en GP och journal förde 
✅ 

(null)

Jag Surrade med min samordnare pĂ„ kontoret , 
vi kan verkligen skratta ihop đŸ‘ŠđŸ€Ł
Vi Ă€r lika gamla och hon Ă€r mormor till 2 barnbarn sĂ„ det blir mycket skratt kring det . 

I kvĂ€ll ska vi vara hos Max och Sandra och ha bĂ„da barnen .  M & S ska ut och Ă€ta och ha lite egen tid och vi vill vara lite med Linton 
Vi Ă€r ju mest med Olivia . 

Vi kommer vara hemma hos dom eftersom det Ă€r sĂ„ rörigt hĂ€r hemma och ingenstans att sitta mer Ă€n 2 fotöljer

(null)


Olivia var hÀr tisdag och torsdag kvÀll och hÀlsade pÄ och hon mös ner dig i en av fotöljerna .....

Nu har hon fĂ„tt för sig att inte sova över bara för att sĂ€ngen Ă€r i vardagsrummet 
Haha  hon Ă€r för gullig 😍 

Ja ja 

Jag sover i Årsta sĂ€ger hon , nĂ€r sĂ€ngen Ă€r i sovrummet đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł


( hon bestĂ€mmer sjĂ€lv ) 


I morgon ska vi till Barkarby , vi orkade inte förra helgen  . 
Det blir dormy och Ikea 

Nu ska jag göra skolans filsĂ„s 
Det blir fisk , kokt potatis och filsĂ„s till middag 


Jag önskar er en fin helg // Love Maria 💜



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0