Fredag / fix

Hej 

Denna helg kommer gå i sista fixet tecken 

Packa , putsa fönster , sälja det sista 
( micro , skor och brödrost ) 
Fixa emballage till tv apparaterna 

I dag har fyndet varit här hemma och hämtat garderoben i sovrummet och fler saker som stod i köket som vi inte vill behålla 

(null)

(null)

 Nu är det veck 👌

(null)

(null)

Jag har tvättat alla kuddar och täcken både dun och bomull 

Dun kuddar luktar inge gott efter tvätt men nu är alla täcken och  kuddar rena iallafall   ! 


(null)

(null)
 
     Check . 

Nu har jag 2 telefon stöd och sen ska jag ringa mamma innan lunch 
  
Jag ska möta H senare för lite fredags handling 

😘

Vad har ni för planer i helgen ? 

Grattis till Rickard G som fyller år i dag 🥂🎂
Hipp hipp hurra 

På återseende och trevlig helg 
// Maria 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0