Göteborg ✅

Hej vänner 

Precis klar med tisdagens Teams möte 

(null)


Nu ska jag åka till mitt gamla jobb och lämna kläder till en fd ungdom och sen till vidare till mitt jobb 👊


I går vart det klart .......

Kalle fick jobbet i Göteborg 
Start redan på måndag 8/3 

Han fick jobb på kolonial som han ville . 
Samma avd som här i sthlm .

Mitt mamma hjärta 💔 är i 2 delar 

Så glad för Kalle och Elin att det blir Göteborg nu och plugg i Uppsala i höst 
Arbetet säkrat .

Kalle flyttar alltså över sitt fasta jobb på dagab i sthlm till dagab i Göteborg 

Jag och Kalle packade och rensade hans saker och kläder i går . Allt packat och klart 

En hög som ska till Göteborg och en hög som ska till lgh i Uppsala 

Elins pappa är i sthlm i dag så han kommer förbi här med sin stora bil och kör Kalles datastol , data bord och ev någon kartong till Göteborg 

Kalle kör Uppsala sakerna i sin bil i veckan . 

På lördag eller söndag går deras flytt och då säger vi hej då ✋ för en lång tid framåt 😢😢😢😢😢😢😢

Jag är så kluven 

Gråter ibland för sorgen att vara så långt ifrån honom och Kalle är inte den bästa på att höra av sig 😢

Men hoppas han blir bättre på det nu när vi flyttar ifrån varandra 

Samtidigt som jag är så glad för hans skull 
Kalle har inte varit rotad på en plats sen han kom hem från Asien för ett år sen ❤️❤️❤️
Han har hoppat mellan sthlm. Göteborg och Uppsala . 
Det har varit stressigt för honom 


Vi kommer såklart åka en del till Göteborg nu och våldgästa honom 
Det blir hotell på smögen i sommar . 

(null)

Grattis min älskling 
Glöm inte bort din mamma och pappa nu ♥️

Jag finns alltid här för dig och jag älskar dig härifrån till evigheten 
ALLTID ❤️

På söndag kommer jag gråta sönder när vi säger hej då 💔💔💔💔

Nä nu ska jag dra vidare 

// Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0