Min helg

Tjo 

Nu är helgen över 

En bra helg i familjens tecken ...

I fredags så var vi barnvakt hos Max och Sandra 
Se tidigare inlägg . 

I går lördag var jag , H , Max och barnen på Ikea och dormy i kungens kurva . 

Vi var på dormy och kollade på golf klubbor mm 

(null)

Efter dormy gick vi till Ikea 

Vi åt lunch där och tittade runt lite . 

Vi köpte champagne glas och ett tipi tält till ungarna . 

Det var väldigt uppskattat när dom kom hem på kvällen 

(null)

(null)


  Snap från Sandra 

(null)

   249 kr  på Ikea . 

På lördagkvällen mös bara jag och Henning hemma . 

I dag söndag så åkte jag och Henning till Jysk i länna och  till Mio möbler . 

På Jysk blev det en  gäst madrass , tassar till möbler och en ny gardin stång till köket . 

På Mio ville vi bara kolla att våra leveranser av möbler inte har blivit försenade ... 

det såg bra ut ...

Köksmöbler , vardagsrums matta och lampor kommer nästa vecka och vår soffa v.15 och vardagsrums bord i mitten av maj . 

🙏

I dag har H  gjort en grym rensning i hela hans kläd garderob . Max fick massa kläder och vår granne fick typ 2 stora kassar med kläder 

(null)

(null)

(null)
 
 Lite av det H gjorde sig av med ..   heja 👌

Nu i veckan gör jag också sista renset bland mina kläder . 

H rev ner kablar och lister från väggarna innan flytt städ . 

Nu väntar en ny jobb vecka .....


Va rädda om er 🌞🌞🌞🌞
Det blir kanon väder på tisdag , stor sol och 12 grader 
Jippi 

  Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0