Onsdag

Hej och god morgon , jag ska strax åka mot
 V-H 

Jag har nyss pratat med min vän Anna . hon har flyttat till Norrland  och ska komma till Sthlm i juni så vi ska ses då. 💜


I går var vi på visning av vår lgh , den var klar med alla vitvaror mm men den var inte städad än . 

Den är så liten och gullig 😍 

Vi går ju från 79 kvm till 51 kvm 
Alldeles perfekt för oss 2. 

Vi går från 2 kylar och frysar till 1 av varje . Den blir nog lite tuffare hahaha 😛 

(null)

  Vår dörr , postfacken är nere i entrén 

(null)

   Vardagsrum 


(null)

 Hall med stengolv , dörr till höger är dusch / toalett med tvättmaskin och skåp 

(null)

   Vårat sovrum med Moss gröna tapeten 
 Till vänster är det dörr in till klädgarderoben

(null)

  Vårat härliga kök . Köket är störst av alla rum 
( tror jag ) 

(null)

  En kyl och frys 

(null)

  Diskmaskin och micron 

(null)

 Hiss . Bor högst upp på 4:e våningen så inga dårar till grannar över oss 🙏

 Nu är det 14 dagar kvar exakt , kl 8 på onsdag morgon den 31/3 får vi nycklarna . 

Love Maria ♥️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0