Sista kvällen

Hej 

Fortfarande hängig men fick mitt covid svar i dag ( lördag ) 
Negativt 👊

Då är det bara en pissig  influensa 🤧 
Inte så snorig eller hostig men ont i kropp och hals & huvud . 

Min kropp skriker vila men jag får tupp juck att ligga still . 

Sista gången på länge av allt ...

I går kom Max och barnen över för den sista middagen med Kalle och Elin 
Sandra var hemma ( sjuk ) 

Jag höll mig på avstånd 

Vi hämtade 3 pizzor från pizza hut 
3 jävla pizzor blev 675 kr 

Haha  fy fan va dyrt  

(null)

Det vart mat , surr, fika och Hej då kramar 

I dag åkte Elin och Kalle med lasset som skulle till Uppsala 

I dag tvättar jag och det innebär att det är sista gången jag tvättar Kalles kläder 
( sista gången av allt ) 🤣

När det till och med blir ledsamt med tvätten  då är det sorgligt att vi skiljs . Min fina älskade Kalle 🥰

I kväll blir det sista middagen på ett tag framöver med Kalle och det blir oxfilé 

Dock är Elin med några kompisar på baby shower i gullmarsplan så vet ej om hon äter hemma . 

Vid 8-9 i morgon åker dom till Göteborg och vi får kramas och säga Hej då 
Oj oj vad jag kommer gråta 😢 

Vad har vi gjort mer i dag 

Vi har sålt tv och tv ställning i tak i sovrum 

(null)

(null)

 Kalle åker mot Uppsala 😘

Vi  har sålt byrån i hallen , den hämtas i morgon 

Vi ska sälja Kalles 160 säng ( i fint skick ) 
Billigt 

Vet ni någon som vill ha en fräsch säng ? 


Vi ska sälja Kalles data bord ...

Nästa helg ska vi hämta fotöljerna och J & S kommer och hämtar soffan . 

Nu händer det grejer, ca 3 v kvar 

(null)

 Jag ville bara kika in , vi har nyss sett Disneys nya film 

RAYA and the last dragon ....

 Va rädda om er 
// Love Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0