Sjukstuga

Hej 

Hade massa planer för denna vecka men i tisdags kväll fick jag sjukt ont i huvudet och kände av halsen . På onsdag morgon 4,30 vaknade jag upp med en hals stor som en fotboll och kände mig varm ...

Jag har alltså varit hemma  onsdag och torsdag och blir hemma några dagar till. 
Barnbarn har varit sjuka och Sandra vaknade också sjuk i onsdags . 

Sandra  har tagit covid test i dag och det var neg men däremot hade hon streptokocker och fick penicillin  
I morgon tar jag covid test som jobbet skickar hem . 

Inte för att jag tror att det är covid utan det är mer än säkerhetsåtgärd. 

Jag lyssnar på ljudbok hela dagarna och känner mig rastlös , orkar inte så mycket 


Max vabbar eftersom Sandra ligger sjuk så han tog barnen till Leos i dag 
Bilder därifrån 🤪


(null)


(null)


 Jag önskar er en fin torsdag // Love Maria 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0