Söndag redan

Hejsan 

Vilken helg , det har hänt massa saker här i lgh 

I fredags tog vi det ganska lugnt . 

I lördags fm körde vi upp tv bänk och kyl till Max och Sandra och så fastnade vi där ett tag . Jag gick i väg till Maria för att fylla i mina eyelinern ( tatoo ) och Henning vart kvar hos Max 

(null)

  Det vart fint hemma hos dom . 

(null)

(null)

  Före och efter ,  vi får se nu om färgen fäster 

Sen var vi på lunch ( se tidigare inlägg ) och sen handlade vi. 

På kvälls kvisten kom dom och hämtade Kalles säng 

(null)

(null)


Senare på kvällen så ringde Olivia , hon ville sova över och mysa 

(null)

(null)

(null)

   Jag fick en bild på fina gulliga Linton när han somnat , nu börjar man tycka lite synd om
Honom när man hämtar Olivia och han vill följa med .  😌

(null)
 
 Sötis 

I morse lämnade jag Olivia innan jag åkte och jobba 
Vi gick i skogen i Tyresta by 

(null)

(null)

(null)

  När jag kom hem så förberedde Henning maten och jag gjorde oxfilé pasta sås till kvällen .

(null)

   Ska bli gott i kväll 

Vid 14 tiden kom Jossan och sandor och hämtade soffan  och soffbordet 

(null)

     Sandor är Sandras pappa 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Jossan och sandor är 2 helt underbart härliga människor 
Mycket skratt 😁

 Vi trodde först inte dom skulle få med sig allting  på släpet men det gick bra 

Härligt 

Nu vänner är det inte mycket kvar här hemma 
Nu bor vi i vardagsrummet , ganska mysigt 

(null)



 Nu tvättat jag och sen blir det middag och lite vila 👊

 
I morgon är det ny jobb vecka med Genomförandeplan och uppföljningsmöten 

All kärlek till er // Love Maria 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0