1:a Maj

Hej 

1:a maj i dag och första sommarmånaden i min mening men ack så kallt det är fortfarande .

Så fort solen går i moln så fryser man arslet av sig . 

Vi startade lördagen med en sväng ner till vattnet . 
Så mysigt på morgonen 

(null)

(null)

(null)

   Högalids kyrkan 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

    Koltrastar, rådjur, änder och sol 

 Jag älskar att vara vid vattnet ...  
blir lugn och behaglig . 

 I dag tar vi en lugn dag då H är lite hängig men jag njuter av lugnet . 
Vi ska kolla lite serier och äta räkor . 

(null)

   Repris från förra helgen 


I morgon söndag blir det matlagning, handling  och kanske en promenad 

i veckan som var fick jag ett par fina skor

(null)

    Fina nya Nike Air 🌞

 
Jag köpte en ny fotpall / sittplats till vardagsrummet 

(null)

  Perfekt 👌 

Jag har pratat lite med Kalle i veckan , 
Saknar honom  💜

Han har firat valborg på Elins ena landställe i Hönö ( Göteborgs skärgård ) där har dom en större fiskebod  på bryggan .

Dom har även ett landställe i Hamburgsund dit vi ska i sommar och hälsa på . 

Det ligger i närheten av fjällbacka och smögen 

Vi kommer bo i smögen . 

Men Elin och Kalle bor fast i Torslanda 


Kalle har anmält sig till Göteborgsvarvet 
Det är en halv mara .
Den är den 11 sept så då tänkte vi också åka dit och heja på . 

(null)

(null)

 Han har betalat anmälningsavgiften på 695 kr 
Grymt 
Nu måste han ligga i hårdträning 🙏


Nu ska jag lyssna på ljudbok och vila en stund 

Må bäst // Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0