2 Maj

Hej 

Söndagen försvann i ett nafs . 

Jag vaknade vid 6 , klockan 7 hade vi bokat tvättstugan, 
Vi tvättade större saker som överkast , dunkuddar och jackor . 

Sen vart det :

Städ 

Matlagning x 3 rätter som gav 10 matlådor och middag plus att Max och barnen fick med sig 2-3 portioner köttfärssås och spagetti hem . 

Bäddade rent 

Promenad 

När vi var klara med allt så tog vi en liten promenad ner till vattnet 

(null)

  Vackert träd 🌳  halva Henning kom med på bild 🤣

(null)

  Vi gick skogsvägen ner mot vattnet 
( övre skogen ) 
Vilken utsikt ....

Södersjukhuset rakt över vattnet 

(null)

(null)

 Nere vid strandkanten kom detta fina 
svan par på besök . 

Hanen var så stor och ståtlig.  (Närmast) 

Jag har alltid velat tatuerat in ett svanpar på min kropp i vitt . 

Det ska jag göra någon gång .....  😚


När vi gick hem från vattnet och prommis så hittade vi en rolig lekplats med studsmattor, klättervägg och massa annat kul som vi trodde ungarna skulle gilla 👍 

Vid 14 tiden kom Max och barnen hit , då gick vi tillbaka till den parken och lekte med kidsen.
Det vart en succé 

(null)

   Heja  heja 


(null)


Vi avslutade med en glass i solen innan dom åkte hem vid 17 tiden . 

Nu har vi ätit middag och tittat klart på serien snabba cash 💰 

Den var jättebra förutom gettobruden (Nala)

Hon var så sjukt dålig och så sjukt överdriven i sitt tugg ...

Strax ska jag duscha och borsta tänderna  sen ska jag krypa ner i en renbäddad säng och ta en tidig kväll . 

Ny vecka väntar , den är ganska fullmatat

möten. Klienter som ska till vc för att få vaccin
 jag ska hämta en matta i BB som min mamma skickade med syrran till Sthlm när dom var i Flen i helgen , 

Jag ska köpa en tavla i västerhaninge 

på fredag är det äntligen dax ...
Hår fix 

Jag har inte varit hos Pamela sen den 20/12 
Nästa 5 månader sen . Oj oj 

Jag brukar aldrig vänta längre än 3 månader med att fixa håret  men nu blev det så  . 
Mitt hår är sjukt fult just nu så det är efterlängtat kan jag säga 

Nu ska den fula utväxten äntligen veck 
Och bonus är ju att få träffa Pamela . 

(null)


 Nu säger jag god natt , hoppas eran vecka kommer bli topp ! 

// Maria 😍






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0