25/5

Halloj 

Hur mår ni ? 

Här är det som vanligt 

I söndags jobbade jag på förmiddagen och sen hämtade jag Olivia . 

Vi var ute nästan hela söndagen .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vi åt lunch på donken och åt pannkaka till middag 

(null)

Vi somnade runt 21 på söndag kvällen och vaknade 6 på måndag morgon 

Det vart mys och frukost i soffan innan förskolan och jobbet .

(null)

 I dag var det också jobb och teams möte med kollegorna .

Nu om 30 minuter kommer Kalle hem , Henning hämtar honom på centralen . 
Han stannar bara tills i morgon  då han ska ta bort sin 2:a visdomstand. 
Hans tåg går hem kl 20.30 i morgon kväll . 

(null)

 I dag har jag betalat alla räkningar och varit och storhandlat . 

Nu ska jag äta några smörgåsar till middag 

All kärlek // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0