5/5

Kl är 21 på kvällen och jag är förvånad att jag inte är tröttare än vad jag är . 

Olivia sov här i går , jag tog med mig henne hem efter jobbet . 

Hon vaknade samtidigt som mig i morse 5.40 

Jag lagade middag kl 6.30 i morse  innan frukost . 
Det vart enchiladas till vår onsdags middag .

Sen åkte jag och lämnade Olivia innan jobbet . 

Jag hade bra flyt på jobbet , jag startade dagen på kontoret , journaler skrevs och jag lämnade in min semester planering  / det innebär att jag skriver ner datum och veckor på mina semester veckor och alla mina klienter 
Dagar och tider och efter det så skriver jag vilka av mina klienter som vill ha vikarier eller vilka som klarar sig utan . 

Sen är det samordnarens jobb att rodda med vikarier till mina klienter . 
Sen lämnar jag dessa lappar åter till mina klienter så dom får namn och telefonnummer till vikarien . 

Det är lite trixigt men jag satt en stund hemma i går kväll efter Olivia somnat och gjorde klart allt . 

Jag lämnade in allt i dag och sista dagen för inlämning är på fredag egentligen  ,  ✅ 


Här kommer lite bilder från mina senaste dagar 

(null)

(null)

  
Bilderna på svanarna är från i tisdags morse 
Det är samma svan par som hänger på stranden . 

(null)

   God morgon puss 💋 

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa i säng 

I morgon ska ni få riktiga ful bilder på mitt hår 
Det blir Före bilder 
för på fredag ska jag ÄNTLIGEN till Pameluttan !!! 

Torsdag - före bilder  
Fredag - efter bilder 

😂😂😂😂😂😂 fulchock 


God natt vänner 💖




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0