Ännu en måndag 🌸

Hej svejs 

En toppendag , allt har flytit på . 

Jobbat , 

köpt en tavla och hämtat mattan från mamma ( hämtat hos syrran ) i Brandbergen. 

Jag är så nöjd med mattan . 

Det är en inflyttningspresent  från mamma som hon beställt av sin granne som väver trasmattor .

Mitt önskemål var att det skulle vara lite blått i den och den vart verkligen perfekt 

Ni får se bilder i morgon . 

Jag ska ha den i mitt kök nedanför diskbänken 


Jag har fikat i västerhaninge. 

Efter jobbet var jag och hämtade en jacka till Henning 
Han behövde en vår jacka så jag köpte en svart  Levis jacka till honom ( beställde ) så jag hämtade ut paketet i dag . 

Henning vart super glad 😀 

Jag har tagit en liten promenad 

(null)

(null)

 En morgon promenad innan jobb . 

Nu ska jag strax hänga en tvätt och sen borsta tänderna . 

Go kväll // Love Maria 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0