Dom kommer hem

Hej 

Plattan i mattan här 
Möten , klienter och APT . 

När jag kom ut från min klient vid 14 tiden så hade Kalle ringt 2 ggr . 

Han ville berätta att han och Elin kommer hem i dag och stannar  tills på fredag 

Jaaaa ❤️❤️❤️
Va mysigt 

(null)

 Bäddar rent och fixar lite inför deras ankomst 
Dom tar sovrummet och vi vardagsrummet
Dom lämnade Göteborg vädret ( 10 g & mulet ) 
Och kom till oss som får sol och 22 g 

Jag har fixat naglarna .

Från blågrått till mintgrönt glitter 

(null)

Katastrof.

Nu 🙂

(null)

(null)

 Lite somrigt 🌤

Vad har jag gjort mer ?

Varit vid lillrudan , lagat mat och jobbat 

(null)

  Asså  vilket väder 
  
(null)

     Har ni testat detta ris ? 

(null)

(null)

Lagat  köttbullar 


(null)

 Lillrudan ⭐️

Dom har gjort fint utanför vår port och i området . 
Lagt nytt gräs och planterat  massor buskar  🥰


  Vi hörs av i dagarna // Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0