Helgen i bilder ☀️

Hej 

En härlig helg 

Efter regn kommer solsken ☀️ vilket regn vi hade i veckan , översvämningar överallt 

På Hennings jobb var det mer en fara efter allt vatten som kom 
Se bilder :

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Översvämningar och spontväggarna håller på att brista 

Se utbuktningar 

Dom fick jobb förbud på vissa ställen . 


Men sen i fredags kom vädret 

Här kommer lite bilder från helgen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Långpromenad a 1 mil 

(null)

 Vi var på dormy . Henning ska börja med golfen igen . 

(null)

Vi åt en god lunch på på primo i lördags 
Världens godaste pizza och pizza sallad 

Då ska ni veta att jag egentligen inte gillar vanlig pizza men denna här .  Smutt 


På lördags kvällen kom Max, Olivia och Linton 
Vi hängde lite i parken innan Max och Linton åkte hem och lillgrodan stannade kvar . 

Vi hade köpt en ny baddräkt till henne som vart så populär så hon sov i den i natt 

(null)

(null)

(null)

I morse ( morsdag ) kom hela gänget hit på frukost , jag fick blommor 🌷 och sen gick vi upp till fontänen för lite lek innan dom skulle åka 
( Sandra skulle jobba ) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi var ute och gick i går runt Årsta berg så hittade vi en liten gullig butik med massa roligt 
Vi hittade en rolig lampa ( läs rep ) som vi tänkte ha i köket 

(null)

(null)

  Visar bilder när den kommer upp , vi behöver ett nytt uttag till lamp kontakten i taket 
Eu anpassat .


I dag har jag tvättat , plockat och jag har gjort en stek 

(null)

(null)

   Det vart så gott .

(null)

 På insta från Max i dag och Kalle ringde från Göteborg ♥️♥️♥️
Tacksam för mina grabbar . Hjärtan av guld 

Nu ska jag förbereda för morgon dagen och sen inta soffan 

All kärlek 
Maria ♥️♥️♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0