Hennings namnsdag

Hej och go lördag 

Min Henning penning pung har namnsdag i dag ❤️
Grattis 

I dag har vi flängt lite hit och dit .

Började morgonen med lite fix hemma . Sorterar skor och gjort en provisorisk lösning .

Städat & tvättat lite.

Duschat , rakat ben och skrubbat kroppen 

Åkt in till stan , var och lämnade tbx min adidas jacka  på Sveavägen!!  
jag köpte jackan för exakt ett år sen . 
Den gick sönder i tvätten och jag gav 1400 för den så den ville jag reklamera ....  och gissa om jag vart förvånad att det inte vart tjafs . 

Jag fick 1400 tillbaka i kontanter . 

Tackar .  
Jag köpte en tröja för en del av pengarna . 

(null)

(null)

(null)

 Vi åt en jätte god lunch nere på Hötorgshallen. 👌 asiatisk 

Efter stan åkte vi hem och chillade , vi kom precis hem när himlen öppnade sig och åskan slog till .  Härligt 

Nu på kvällen vid 16.30 tiden så vart det kanon väder så vi tog en promenad längst vattnet till Årsta dal . 
Vi satte oss på restaurang bankomat seaside och tog en öl innan vi tog tvärbanan hem 
( 3 stationer ) 

(null)

Henning håller på att köpa nya golfklubbor så han är helt inne i telefonen  😂😂

(null)

(null)

(null)


  En skön kväll 

Nu är vi hemma ,  i morgon bitti jobbar jag 
2 kp uppdrag ☀️☀️


Go kväll // Love IA  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0