Liljeholmens Centrum

Hej 

Söndag morgon ,  fortfarande inte på topp  . Vi har tagit en lugn helg . 

Jag skulle ha jobbat i dag med KP men avbokade det . 


Vi har hittat ett mysigt centrum 

Liljeholmens centrum . 

Vi har varit i globen en del men jag tycker det är ett rätt trist centrum så häromdagen testade vi Liljeholmen . 

Dom hade allt man ville ha ...... och inte så överdrivet stort . 

Vi gick förbi en underklädes butik i centrum och jag behöver nya BH:ar 
Twilfit . 

Henning tyckte vi skulle gå in och kika 
Det fanns massa fint och jag fastnade för en svart bh med guld detaljer och band som går snett över bröstet över kupan . 

Men när jag såg priser så ville jag hänga tbx den . 
Den kostade 899 kr men H tyckte jag skulle ta den i allafall .

När vi kom fram till kassan så ser vi att dom har skrivit 
- bli medlem i dag och få 50 % rabatt 

What . 

Då plockade jag på mig 2 BH:ar till för samma pris . 😛

(null)

 Det vart en svart, en vit och en ljusblå 

(null)

(null)

(null)

  Skönt att uppdatera underkläder .  Jag har köpt 3 nya svarta trosor också. 

Tips till er som behöver köpa underkläder är att åka till Liljeholmen och bli medlem i butiken 
.......

(null)

Henning köpte en supersnygg skjorta och en vit t-shirt , Vi köpte 8 st Orrefors glad med garanti . 

Går glaset sönder och man tar med sig glas foten till servera så får man ett nytt glas med sig hem  gratis .  Jag kan göra så hur mycket jag vill under 2 år . 

Ruggit bra .

(null)

   I centrum fanns allt , 3 matbutiker, bolag , restauranger , 2 herrbutiker, underkläder, Clas Olsson , webb hallen , indiska , H&m , Lindex , Kappahl, servera mm mm . 

❤️

Avslutar med några bilder som ramlar in på kameran sista veckan ☀️

(null)

(null)

   Mina tokiga  barnbarn 💜

(null)

Min vackra svärdotter som var på party i går 

(null)

   Vårat  krypin 💤💤


(null)

Vilket väder vi får från tisdag . Äntligen 


(null)

   Underbara fina Linton 💜

 I dag ska jag göra köttbullar och rotfrukter & kyckling i ugn . 

// Love Maria 🌸🌸🌸



Kommentarer
Postat av: Emelie - Ensamstående mamma till Lilja. ❤️

Jag älskar också Liljeholmens centrum. Finns verkligen allt där! :)

Svar: ♥️
Ia None

2021-05-09 @ 11:09:30
URL: http://divanEmpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0