Lördag den 15/5


Hej 

Nu är vi redan i mitten av Maj . 
Dagarna går 🥰

Vilket väder vi har haft sista tiden . ☀️


I tisdags kom Kalle och Elin hem , det har varit jättekul att ha dom hemma , dom åkte hem till Göteborg  igår fredag . 

I onsdags var det jobb och på kvällen åt vi god middag här hemma  med gänget .

Oxfilé och potatisgratäng 

(null)

 Kalle och Elin har promenerat till söder och myst mycket ute .

Dom har hängt med flera kompisar och njutit av sthlms vädret 

Bla. fina Frida som reste med Elin när dom träffade Kalle i Asien 


(null)

(null)

(null)

         Elin 💖   Och      Frida 💖

Kul att äntligen fått träffa Frida .

I torsdags var vi lediga 👌
vi hade några vänner över redan kl 11 på förmiddagen för lite bubbel 
🥂  sen träffade vi flera vänner uppe på hjälmaren vid 12 tiden . 

Vädret var kanon ,  det var nästan för varmt i solen 😮

Vännerna kom och gick under kvällens gång . 

Pamela skulle jobba på kvällen så hon åkte vidare . 

Pk, Nadja och Villion stannade ett litet tag Villion blev rastlös på krogen 🤪
🤣🤣

(null)

    Villion, pk och Nadja 

(null)

 
Det var jag , H ,irre , Max W, Anders och Tina som rullade vidare hem till oss för att packa vin och öl !  

vi  tog med oss det ut på Irenes gård
 ( mitt emot oss ) 

Det dök upp  fler under kvällens gång och
 1 av vännerna  som kom hade jag inte träffat på 7 år så vi hade massor att prata om !

senare på kvällen gick vi upp till oss igen.
🥂🍻

Kalle , Elin och Frida kom också hem hit . 
Det vart party till 03. 

Det vart massa surr med Frida och Elin 
Kul

känslan lite dagen efter var att  jag fastnade lite med några få  och glömde resten men hoppas  inte någon kände så 🤪

Mycket surr .  Mysigt att träffa alla igen 

Tyvärr  hann jag inte fota så mycket . 


I går hade vi en lugn morgon innan vi sa hej då till Elin och Kalle . 

I dag har vi varit och handlat  och fixat lite hemma . 

I morgon ska vi träffa Max. Sandra och barnen 
Saknar dom , det var 1 v sen vi sågs 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



 Nu ska jag skala räkor .....

Puss & kram 🥰 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0