Snabbvisit

Kalle kom och gick 

Henning hämtade Kalle på TC i tisdags kväll kl 19.30 och jag lämnade Kalle på TC i går kväll kl 20. 

Han var hemma för operation nr 2 av sina visdomständer. 

Denna gång var ännu värre än 1:a . 

Det tog 1.1/2 timme i går och dom kom åt nerver och det knakade och brakade . 

Kalle var helt sänkt i går när jag kom hem från jobbet . 
Kinden var svullen och stor .

Kul att se honom igen om så bara några timmar eftersom vi jobbade . 

Nu ses vi igen veckan efter midsommar . 

Då kommer Kalle hem för Elin ska ut och bila med sina tjejkompisar. 
Dom gör det varje år . 🚘

Annars flyter det på bra 
Var på kontoret i går och hämtade nya beställningar så i dag har jag 2 GP med klienter .

Jag har uppdaterat mitt schema på outlook och jag journal förde klart . 

I dag är det jobb 10-18 

I tisdags så köpte vi en ny baddräkt till Olivia 

(null)




Mycket glitter ska det va 😮 


Vilket väder vi får till helgen ☀️☀️☀️
Oj oj va Nice 

Nu ska jag duscha och hänga en maskin tvätt 

// Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0