Trasmattan

God morgon tisdag 💜

Jag tĂ€nkte visa trasmattan vi fick av mamma i inflyttningspresent. 

Jag önskade mig en mindre trasmatta med lite blĂ„tt i .   Mattan vart verkligen perfekt . 
Det Ă€r LjusblĂ„tt i mattan som jag har pĂ„ köksgardiner  och sĂ„ har jag Ă€ven blĂ„a toner i vardagsrum. 

SĂ„ nöjd / tack mamma ❀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Det bĂ€sta med trasmattor Ă€r att dom Ă€r lĂ€tta att tvĂ€tta och inte sĂ„ tunga att handskas med . 

Nu har jag 2 stora lite dyrare mattor  i sovrum  och vardagsrum  som inte var möjligt förut nĂ€r man hade Sune . 

DĂ„ fick man köra pĂ„ billiga mattor frĂ„n rusta som man kunde slĂ€nga efter 6 mĂ„nader . 

Det Ă€r sĂ„ skönt att inte ha massa pĂ€ls att ta reda pĂ„ .  
NĂ€r man har hund sĂ„ luktar inte mattorna sĂ„ gott efter ett tag . 
Första gĂ„ngen pĂ„ 20 Ă„r vi har ett djurfritt hem  och dĂ€rav lĂ€ttare att ha vit matta eller mattor över lag 😘

Nu ska jag förbereda vĂ„rat teams möte med jobbet som startar 8. 

// Love Maria 😍



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0