6/11

Hej och go kväll 

Äntligen helg , jag har haft så jäkla mycket på sista tiden med jobb och privat så jag hinner inte med mig själv eller hemmet  . 

I veckan som var så jobbade jag med BS och 2 KP uppdrag . 

Jag har känt mig väldigt trött sista tiden så dagens energi har varit noll men nu på kvällen fick jag lite ork . 👍

I går fredag var jag på bio med min klient och Henning , vi såg nya Bond filmen 

Den var faktiskt bra men ett snopet och tårögt slut …

(null)

(null)

 Vi gick på VIP salongen , man sitter grymt bra i fotöljerna som man kan höja och sänka .!

vi åt mat först Och sen film // Filmen var nästan 3 timmar lång så det blev rätt sent . 

I dag På förmiddagen så åkte jag och veckohandla på BEA  efter det så åkte jag och hämtade ett paket på min Ica 

( de 2 första julklapparna) 

Efter det så har vi kollat på en film på Netflix 

-Army of Thievs - ( den var bra ) 

På kvällskvisten så gjorde vi 2
To do list vad vi har kvar att göra i lägenheten 
Och jag gjorde en lista på vad jag vill göra och saker som stör mig 

Bla. Stökigt i linneskåpet, garderoben och skafferierna.

✅ check på det nu 

Linneskåpet är fint nu, garderoben ok och sommarskor undanstoppade och skafferierna är städade 

Var sak på sin plats …

Jag blir skitstressad då jag har 3 skåp för skafferi varor och det tex är ris i 2 av skåpen eller olika knäckebröd i olika skåp . 

Inte  bra 🤫🤫

Nu är det också fixat .  Lite ner ro i min hjärna 😂😂😂

(null)

(null)

I morgon tänkte jag gå ner till källaren och ta upp den varma vinterjackan och titta i jullådan om jag sparat en stor julstjärna som jag vill hänga i vardagsrummet. 
Annars får jag köpa en ny . 

Nästa helg ska jag byta till vinterdäck och köpa ett par julgardiner till vardagsrummet. 

Dags att julpynta i slutet av nov . 


Hoppas ni har haft en fin lördag // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0